(Listázva: : 7-1 )
Fordított sorrendben |
hun bod | 7. | 2015.02.15. 01:22 |
gogash kokash bika bival bihal ökör (Módosította hun bod 2015.02.15. 01:27-kor) | ||
hun bod | 6. | 2014.04.15. 16:30 |
bölömbika veréb rigo bago hollo varju keselyü csööröshi martikh kacsa kwada réce vöcsök búbos füles lúd hattyu daru gólya pelikán harkály sirály bölömbika dobos gém, vízi bika, nádi bika, ökörbika, bikagém, muszkagém. fecske gerle galamb pinty | ||
hun bod | 5. | 2014.03.23. 21:02 |
szürke magyar marha dísze a táblásvillás, azaz kétfelé ágazó nagy szarv. A hegyes (egyenes), a göndör (csavarodott), a villás (előre öklelő), a csákó (csákószerűen görbe), kajla (lekonyuló) szarvállás szintén gyakori volt e marhafajta egyedein. (Módosította hun bod 2014.03.23. 22:12-kor) | ||
hun bod | 4. | 2014.03.19. 18:03 |
hun bod | 3. | 2014.03.19. 17:57 |
ábrázolásaik (Módosította hun bod 2014.03.19. 18:58-kor) | ||
hun bod | 2. | 2014.03.17. 21:41 |
sólyom salyom kaba kígyász sivatagi szavannai erdei: örvös, fehérszemű, egysávos amuri vándor hamvas karakara : tűzföldi, bóbitás, fekete, csíkos, hegyi, pásztor, füstös vércse: tarka, kék, szürke, szunda, karvaly | ||
hun bod | 1. | 2014.03.17. 21:26 |
kurshan Turul nemzetiségi vagy "totemjelvény" 1239-ben és akkor sem királyi vér, hanem csak a zalai vár Csanád nevű jobbágyának a fia, Turul viselte (491) kerecsen 1255-ben fordul elő, mint gelsei Rajk birtokának a neve 1274-ben "Kerecsen - homo regisis" Kurusán - Kerecsen Kínai Annalesek-ben a húnok fejedelmének tisztséget jelölő neve és ez Shiratori szerint: Ku-sa-han - királyi cím (494). Szerinte a koreai félszigeten még ma is "kursán" a fejedelmi, vagy királyi cím. (Módosította hun bod 2014.03.17. 22:28-kor) | ||
Keresés honlapon
|
Szekeres Sándor
Az ELTÉVEDT IDŐSZÁMÍTÁS
és a betlehemi csillag
A könyv a múlt és a jelen sérthetetlen dogmáit kérdőjelezi meg, érzékeny pontokat érintve a társadalmi közérzeten, mind a hétköznapokra, a tudományos életre és a hit világára vonatkoztatva. Szó lesz a valódi betlehemi csillagról, a történelmi, azaz a pártus Jézusról, a valós keresztre feszítéséről és egy szörnyű végű összeesküvésről, aminek egyik következménye a téves időszámításunk és a kronológiánk sötét középkora.
Talán nem is véletlen, hogy most íródott meg a könyv. Ismét az útkeresés korában járunk. Létezésünk és hitvilágunk alapjai esnek szét, új kérdések jönnek, új válaszok kellenek.
Ezek alapjait érinti meg a könyv, új szemléletet adva az eddig érinthetetlennek gondolt tabuknak.